Health & Fitness Association – bliver navnet der skal markere det næste kapitel af medlemsservice og engagement for en innovativ og forbrugerfokuseret industri.
Den 6. marts 2024 afslørede IHRSA President & CEO Liz Clark organisationens nye navn under hendes præsidenttale forud for organisationens kongres og messe i Los Angeles.
“Enhver branche udvikler sig, og det næste trin i udviklingen for vores organisation er at have et navn, der nøjagtigt afspejler bredden, mangfoldigheden og det forbrugerorienterede fokus i vores sektor,” sagde Clark.
“The Health & Fitness Association fortæller klart, overbevisende hvem vi er og kan også nemt oversættes til ethvert sprog, hvilket er afgørende i betragtning af organisationens internationale rækkevidde og vores medlemmers globale aktiviteter.
“Denne beslutning er især vigtig, når vi fokuserer på foreningens primære mission – at fungere som fortaler over for regering, medier, ngo’er og andre nøgleinteressenter rundt om i verden. Fra i dag af vil der ikke være nogen tvivl om vores mission, visionen og formålet. af Health & Fitness Association.”
Foreningen blev oprindeligt lanceret i 1981 som International Racquet & Sports Association (IRSA), og i 1994 blev den omdøbt til: International Health Racquet & Sportsclub Association (IHRSA).
I løbet af den tid har organisationen været stolte af at dele historierne om, hvordan industrien har hjulpet forbrugere med at forbedre deres liv ved at levere faciliteter, værktøjer, gruppeprogrammer, teknologi, digitale værktøjer, udstyr og tjenester til at understøtte fysisk aktivitet og forbedre både mentalt og fysisk sundhed.
Annonceringen om navneændringen markerer kulminationen på et årelangt projekt, der involverer bestyrelsesmedlemmer, branche -rådgivere og -veteraner, organisationens medarbejdere samt brandstrategi og -marketing konsulenter.
Ud over navnet har denne rebranding også til formål at tydeliggøre og fin tune medlemsservice og onboarding for at maksimere effektiviteten og effektiviteten og implementere nye operationelle planer, der understøtter den løbende strategiske planlægning.
Som en del af processen afslørede organisationen også et nyt logo, samt retningslinjer for brug af brand, farver og skrifttyper.
I de kommende måneder vil foreningen udrulle overgangen af brand, billeder, hjemmeside, sociale medieplatforme, e-mailadresser og sikkerhedsmateriale.
Organisationen vil fremover bruge hashtagget #HealthFit.
Health & Fitness Association strategiske grundpiller er:
Fortalervirksomhed: Health & Fitness Association fungerer som stemmen for sundheds- og fitnessfaciliteter, deres ansatte og medlemmer over for interessenter, politiske beslutningstagere, medierne og forbrugerne – såvel som til nationale og internationale ngo’er og statslige organer.
Health & Fitness Association indkalder til møder, samler forskellige sektorer af industrien for at etablere et konsensus syn på centrale politiske og lovgivningsmæssige spørgsmål og tjener som stemmen til at fremme facilitetsejere og deres virksomheder, for at beskytte industrien og for at sikre at regeringsembedsmænd er oplyst omkring effekten som politiske tiltag og love har på industrien, dens leverandøre og slutbrugere.
Organisationen hjælper også med at drive globale samtaler om vigtige sundheds- og fitnessrelaterede emner og deler brancheekspertise, såsom arbejdet med at omstille sundhedssektoren og forbrugerbeslutninger fra en behandlingsmodel til en forebyggende model.
Uddannelse: Health & Fitness Association leverer tjenester, produkter og events – der informerer branchemedlemmer, partnere og medarbejdere og hjælper med at forbedre deres forretninger. Organisationen stiller omfattende ressourcer, produkter og arrangementer til rådighed for at uddanne medlemmer om forbedring af driften og om tendenser og emner, offentlig politik og relaterede emner, der påvirker deres virksomheder.
Ligesom organisationen leverer dybdegående nyheder og brancherapportering via egen branchepublikation, og gennem en række hjemmesider og sociale medier samt et ugentligt nyhedsbrev.
Forskning: Health & Fitness Association identificerer og tilbyder industrien, det finansielle samfund og forskningsprofessionelle data og analyser omkring drift, forbrugernes meninger, industritjenester og -fordele og andre udviklingsemner.
“Det nye navn kom efter seriøs overvejelse og en lang proces, der vil bringe foreningen fremad som et stærkere brand, der er mere genkendeligt overfor forbrugere, politikere, investorer og medier verden over,” udtaler IHRSA’s bestyrelsesformand Chris Craytor.
“Vi ser frem til at fuldføre overgangen inden for alle områder af brandet inden for de næste par måneder.”
Om Health & Fitness Association
Health & Fitness Association, et globalt fællesskab af industriledere, er den eneste verdensomspændende brancheorganisation, der leverer en samlet stemme til fællesskabet af ledere, der driver sundheds- og fitnessfaciliteter, tilbyder professionel vejledning om fysisk aktivitet og stiller værktøjer og udstyr til rådighed. Organisationen blev grundlagt i 1981. Du kan læse mere om organisationen her