Les Mills planlægger at kickstarte fitnessindustriens opsving efter COVID-19 med en ny kampagne der skal hjælpe fitnesscentre med at engagere eksisterende og tiltrække nye medlemmer.

World United, som forventes at blive den største globale fitness-begivenhed nogensinde, vil være en synkroniseret global træningsoplevelse, live og online. Kampagnen involverer titusinder af fitnesscentre og trænere over hele verden, der kommer til at træne sammen den 19. september.

Vi kommer til at se fitnesscentre rundt om i verden åbne deres døre (eller livestreame efter behov) for medlemmer og deres venner til denne spændende gruppetrænings dag. Og eventen omfatter og realeasen af de nye Les Mills United-udgivelser, der er filmet under lukningen med ​​374 af verdens bedste instruktører fra 48 forskellige lande.

World United er et boost til Les Mills-partnerklubber, der er udviklet for at støtte op om deres forretningsstrategier og muligheder i en træningsindustri der er hårdt ramt. Kampagnen vil hjælpe klubber med at engagere eksisterende medlemmer og tiltrække nye gennem en event, der vil inspirere og øge motivation for at træne. Og er samtidigt en stærk PR-kampagne der giver fitnesscentre mulighed for at skabe lokal omtale.

For at hjælpe fitnesscentre med succes med at planlægge og markedsføre begivenheden har Les Mills oprettet en omfattende World United-kampagne med marketingmateriale og planlægningsguider. Så fitnesscentre og instruktører kan udbrede kendskabet til deres World United-kampagne med tilpasset markedsføringsmateriale.

Lena Holmberg, landechef, Les Mills Nordic siger:
“Med sundhed som alles højeste prioritet er der enorme muligheder for fitnesscentre for at engagere eksisterende og tiltrække nye medlemmer.”

Fitnesscentre i mere end 100 lande over hele verden forventes at fejre World United med støtte fra en række internationale rollemodeller, så som New Zealands premierminister Jacinda Ardern.
I kampagnens lanceringsvideo siger Jacinda Ardern: ”Lige nu står vi tydeligvis overfor en større sundhedsudfordring. Når vi kommer ud af dette, vil træning spille en vigtig rolle i at forene os og holde os både mentalt og fysisk stærke. Overalt i verden har I alle fået en vigtig rolle i at få det til at ske, så tak, held og lykke og have en fantastisk dag. ”

For mere information om World United kan du besøge https://www.lesmills.com/united/ eller kontakte Lena Holmberg, Country Manager, Les Mills Nordic.

Om Les Mills

Les Mills er verdensledende inden for gruppetræning med 20 programmer tilgængelige til motionscentre og fitnessfaciliteter over hele verden. Les Mills-programmet inkluderer verdens største gruppetræningskoncept BODYPUMP ™, BODYCOMBAT kamp (kampsport), RPM ™ (indendørs cykling), LES MILLS GRIT ™ (30-minutters højintensitetsintervaltræning) og den revolutionerende cykeloplevelse, THE TRIP ™. Hvert træningspas opdateres og fornyes med ny koreografi og musik hver tredje måned.

Virksomheden blev grundlagt i New Zealand i 1968 af den olympiske medaljevinder Les Mills og er vokset over de sidste 52 år til at blive verdensledende inden for gruppetræning. Les Mills træningspas leveres af 140.000 certificerede instruktører i 20.000 klubber i 100 lande og er tilgængelige som live og virtuelle klasser såvel som via streamingplatformen LES MILLS ™ On Demand.